ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Όλα ξεκίνησαν το 1996. Τελείωνα την Γ’ Λυκείου στο Κόρθι της Άνδρου και εκεί  αποφάσισα να ασχοληθώ με τις κοινωνικές επιστήμες

Το 1997 το ταξίδι ξεκινάει στο αμερικάνικο κολέγιο (Deree) από το οποίο αποφοίτησα το Φεβρουάριο του 2002 με BachelorofArtsστην ψυχολογία. Παράλληλα με το κολέγιο, παρακολουθούσα σεμινάρια στην Αντλεριανή ψυχοθεραπεία, σεμινάρια για την διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, στην εκπαίδευση παιδιών με Διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή μέσω ΑΒΑ και στην γλώσσα επικοινωνίας για παιδιά με ΔΑΔ ΜΑΚΑΤΟΝ. Συμμετείχα σε ερευνητικό πρόγραμμα στο Ενιαίο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Νομού Κυκλάδων για την καταγραφή των κοινωνικά αποκλεισμένων ατόμων στον νομό Κυκλάδων και ιδιαίτερα στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την Άνδρο. Επίσης, συμμετείχα σε θεραπευτική και εκπαιδευτική ομάδα στην Ψυχοθεραπεία Gestaltμε την Τούλα Βλαχούτσικου. Το 2001 με 2002 εργάστηκα εθελοντικά σε πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης με παιδιά στο ορφανοτροφείο ΠΙΚΠΑ, ενώ το ίδιο διάστημα παρακολουθούσα μαθήματα που γινόταν σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών.

Μετά την αποφοίτηση μου από το κολέγιο έφυγα για  Αγγλία όπου ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην  Ψυχολογία της Εκπαίδευσης στο UniversityofBristol. Στο μεταπτυχιακό μου ασχολήθηκα με την έρευνα σε θέματα εκπαίδευσης παιδιών με χρόνιες ασθένειες  όπως η  Μεσογειακή Αναιμία, με δυσκολίες στην μάθηση και άλλα, ενώ η διπλωματική μου εργασία είχε να κάνει με τους παράγοντες που επηρεάζουν την ακαδημαϊκή επιτυχία των μεταναστών στην Ελλάδα. Παράλληλα παρακολούθησα σεμινάρια στην συμβουλευτική και δεξιότητες επικοινωνίας, και ένα εισαγωγικό σεμινάριο για την ψυχοθεραπεία μέσω τέχνης. Το 2003 αποφάσισα να παραμείνω άλλη μια χρονιά στην Αγγλία ολοκληρώνοντας τον πρώτο χρόνο στην συνθετική ψυχοθεραπεία στο BathInstituteofcancellingandPsychotherapyκαι στην προσωποκεντρική ψυχοθεραπεία στο UniversityofBristol. Ταυτόχρονα δούλευα σε μια εταιρία που ασχολούταν με την έρευνα.

Γυρίζοντας στην Ελλάδα το 2004, ψάχνοντας να βρω εργασία, ξεκίνησα να δουλεύω εθελοντικά στο «Θεοτόκος Ίδρυμα Εκπαίδευσης Απροσάρμοστων Παιδιών» και στην μη κυβερνητική οργάνωση “Άρσις” για παιδιά με παραβατική συμπεριφορά. Επίσης παρακολούθησα ένα εισαγωγικό σεμινάριο στην “Εισαγωγή στην Ψυχολογική Αξιολόγηση”, στο Ανοιχτό ψυχοθεραπευτικό Κέντρο. Τον Μάιο του 2005 μετακόμισα στη Σύρο και δούλεψα για 4 μήνες εθελοντικά στην κινητή μονάδα ψυχικής υγείας (παρακολουθούσα συμβουλευτικά ασθενείς με διπολική διαταραχή, ενώ έβλεπα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσπραξία).

Το Σεπτέμβρη του 2005 μέχρι τον Ιούλιο του 2011 εργάστηκα στο Εργαστήρι Ανάπτυξης και Θεραπείας Παιδιού, Εφήβου και Οικογένειας “Αργώ” στο οποίο παρακολουθούσα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα οποία έκανα τη διάγνωση και την αποκατάσταση, παιδιά και έφηβους με Αυτισμό και σύνδρομο Asperger, τόσο εκπαιδευτικά όσο και ψυχοθεραπευτικά, καθώς και συμβουλευτική Γονέων. Επιπλέον, για δύο χρόνια ήμουν υπεύθυνη για την οργάνωση του Κέντρου και την εποπτεία μη ψυχολόγων θεραπευτών. Παράλληλα, εκπαιδεύτηκα στην δημιουργία κοινωνικών ιστοριών για παιδιά με Αυτισμό και σύνδρομoASPERGER, στην οργάνωση σχολών γονέων, στο σύστημα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων (PECS), στην ανάπτυξη Κοινωνικοσεξουαλικών Δεξιοτήτων σε Άτομα με Διαταραχές του Φάσματος του Αυτισμού και Σύνδρομο Asperger.Έκανα προφορική ανακοίνωση στο Πανελλήνιο Συνέδριο Δραματοθεραπείας & Παιγνιοθεραπείας, «Δραματοθεραπεία και Ψυχοπαιδαγωγική Παρέμβαση σε παιδί με σύνδρομο Asperger»και γενικά παρακολουθούσα συνέδρια με θέματα γύρω από τον αυτισμό και τα παιδιά. Ταυτόχρονα το 2006 πηγαίνω στην Άνδρο και κάνω ομάδες γονέων και αξιολογήσεις μαθησιακών δυσκολιών στα παιδιά του τόπου καταγωγής  μου, με την υποστήριξη του δήμου Όρμου Κορθίου.  

Το 2006 μπήκα στο Πάντειον Πανεπιστήμιο για να κατοχυρώσω την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, και κάνω πρακτική στην κέντρο Π.Ε.Ψ.Α.Ε.Ε.: Κέντρο Ημέρας για την ψυχοκοινωνική αποκατάσταση και την επαγγελματική επανένταξη ατόμων με ψυχοκοινωνικά προβλήματα και καταθέτοντας διπλωματική εργασία με θέμα κοινωνικές αναπαραστάσεις των Δεκεμβριανών του 2008. Από το Πάντειον αποφοίτησα το 2011. Το 2007 ξεκινάω την εκπαίδευση στην ψυχοθεραπεία Gestaltπαρακολουθώντας έκτος από τη βασική εκπαίδευση σεμινάρια που έχουν να κάνουν με την παρέμβαση στην κρίση, δουλεύοντας με την κακοποίηση, ψυχοθεραπεία Gestalt και παιδιά και παρουσιάζω σε ημερίδα την ομαδική εργασία του έτους μας για την βιωματική εκπαίδευση στην Ψυχοθεραπεία Gestalt, ενώ συμμετέχω στις ομαδικές εργασίες με θέματα: gestaltκαι Σεξουαλικότητα, οι χαρακτήρες μέσα στην ομαδική ψυχοθεραπείαΨυχοθεραπεία Gestaltκαι παιδί, ο χαρακτήρας του θεραπευτή στη θεραπευτική διαδικασία. Κλείνοντας την εκπαίδευση μου καταθέτω διπλωματική με θέμα ψυχοθεραπεία Gestaltκαι αυτισμός: πως δουλεύουμε με την επιθετικότητα

Το 2011 με 2013 εκπαιδεύομαι στην διαδικασία εστίασης Focusingγια παιδιά, ενώ το 2012 παρακολουθώ στην GordonHellasτην “Εκπαίδευση του Αποτελεσματικού Γονέα” ενώ ένα χρόνο αργότερα την “Εκπαίδευση του Αποτελεσματικού Δασκάλου”. Ταυτόχρονα διατηρώ το προσωπικό μου γραφείο στο κέντρο της Αθήνας και παρακολουθώ παιδιά και ενήλικες σε ατομικές συνεδρίες, ενώ οργανώνω ομάδες γονέων πάνω στην εκπαίδευση του αποτελεσματικού γονέα. Το 2012 συνεργάζομαι και με το κέντρο Επίλυσης. Το 2013 γίνομαι μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Το 2015 παράλληλα με το γραφείο μου εργάζομαι για ένα εξάμηνο σε πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με αυτισμό στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Την άνοιξη του 2015 οργανώνω ένα τετραήμερο σεμινάριο σε σχέση με τα άτομα που δυσκολεύονται με την διατροφή τους. Συνεχίζω να εργάζομαι στο γραφείο μου και ανανεώνω τη συνεργασία μου με το κέντρο Επίλυσις.         

Το 2016 έγινα μητέρα ενός ακόμα υπέροχου αγοριού. Αυτό είναι το ταξίδι που ακολούθησα μέχρι τώρα και συνεχίζεται με το ίδιο πάθος και το ίδιο πείσμα στο να μπορέσω να παρέχω όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστες υπηρεσίες σε αυτούς που τις έχουν ανάγκη.